loading...
سئو و طراحی سایت
آخرین ارسال های انجمن
اصفهان پیامک بازدید : 31 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ارسال پیام انبوه بر اساس بانک شماره های اصناف به تفکیک استان:

اصفهان پیامک دارای بانک های شماره  اصناف مختلف بوده که از این رو اصناف در دو گروه دسته بندی شده اند گروه اول ارسال به صورت کلی (کشوری) و گروه دوم دسته اصناف و مشاغل به تفکیک استان می باشد.

در گروه اول برای ارسال پیام انبوه اصفهان  شغل و صنف  اصلی مورد نظر در بانک اطلاعاتی را انتخاب نموده و سپس گرایش مورد نظر در صنف یا همان زیر شاخه شغلی مورد نظر خود را انتخاب می نماییم و تعداد شماره هایی که مد نظر خود داریم در ستون ردیف ذکر می نماییم.

در گروه و دسته دوم همان گونه که در عکس زیر تماشا می کنید کافی است استان مورد نظر خود را انتخاب نموده و دسته های شغلی مربوط به آن استان برای شما به نمایش در خواهد آمد که با انتخاب یک دسته از شاخه اصناف تعداد شماره های مربوط به آن رسته به شما نمیایش داده می شود.

ارسال پیام بر اساس بانک اصناف

اصفهان پیامک بازدید : 30 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ارسال پیام انبوه منطقه ای کشور:

در این پنجره دو وضعیت انتخاب شماره وجود دارد

وضعیت اول: در این قسمت می بایست نوع خط ، استان مورد نظر ،و شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید تا در آخر تعداد شماره ها برای شما به نمایش درآیند و بتوانید ارسال خود را انجام دهید.

وضعیت دوم : که بر اساس پیش شماره خط بوده که میتوانید ارسال انبوه پیام در اصفهان و دیگر نقاط را انجام داده.در این قسمت شما برای ارسال پیام و انتخاب شماره باید در ابتدا نوع خط را انتخاب نمایید سپس استان مورد نظر و پس از آن شهر مورد نظر را انتخاب کنید مرحله بعد به نسبت انتخاب شهر و استان پیش شماره های خط های آن شهر ها برای شما به نمیاش در آمده که باید با انتخاب پیش شماره های مورد نظر خود وانتخاب آن ها ارسال خود را به انجام برسانید.

ارسال پیام منطقه ای کشور

اصفهان پیامک بازدید : 38 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

ارتباط هاست با سئو و طراحی سایت در اصفهان

هاست اهمیت زیادی بر روی کیفیت وب سایت شما به ویژه سئو و بهینه سازیسایت خواهد داشت.

مهمترین فاکتورهایی که در انتخاب یک هاست از اهمیت بالایی برخوردار هستند عبارتند از:

1-سرعت مناسب هاست (تاثیر زیادی بر روی لود سایت دارد)

2-سرویس هاست شما قطعی نداشته باشد.

3- امنیت بالایی داشته باشد.


اصفهان پیامک بازدید : 26 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

خرید هاست در اصفهان

خرید هاست اشتراکی

خرید هاست اشتراکی

دراین نوع معمولا شرکت های هاستینگ یک سرور تهیه می کنند و توسط کنترل پنل ها امکانات و فضای موجود را بین کاربران خود تقسیم می کنند که به آن ها هاست اشتراکی می گویند.این هاست معمولا هزینه پایینی دارند و مناسب برای سایت های کوچک می باشند مانند سایت های شرکتی.

سوال:هنگام خرید هاست اشتراکی به این مورد برخورد کردم .خرید هاست اشتراکی ویندوز و یا خرید هاست اشتراکی لینوکس؟ تفاوت در چیست؟

خرید هاست اشتراکی ویندوز:منظور این است که سیستم عامل سرور ویندوز می باشد و در نتیجه این هاست برای وب سایت هایی مناسب می باشد که با استفاده از تکنولوژی ASP.NET  و همچنین بانک اطلاعاتی MSSQL  پیاده سازی شده اند.

خرید هاست اشتراکی لینوکس:منظور این است که سیستم عامل سرور لینوکس می باشد و در نتیجه این هاست برای وب سایت هایی مناسب می باشد که با استفاده از تکنولوژی PHP  و بانک اطلاعاتی MYSQL پیاده سازی شده باشند.

اصفهان پیامک بازدید : 39 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اهمیت خرید هاست و دامین در طراحی سایت

هاست چیست؟

هنگامی که تمامی مراحل مربوط به طراحی سایت به اتمام میرسد نوبت انتشار وب سایت در اینترنت میباشد برای این که وب سایت شما در اینترنت دیده شود نیازمند به یک هاست(سرور) هستید.سرور (هاست) به یک کامپیوتر گفته میشود که از لحاظ سخت افزاری قوی باشد و همچنین 24 ساعته به اینترنت متصل بوده و علاوه بر آن نرم افزار های پیشنیاز جهت اجرای وب سایت شما بر روی سرور نصب باشد.لذا جهت انتشار وب سایت نیاز است تا فایل های مربوط به وب سایت بر روی سرور قرار گیرد.

سرورها انواع مختلفی دارد که به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند.1- سرور هاست اشتراکی.2- سرور مجازی. 3-سرور اختصاصی

اصفهان پیامک بازدید : 31 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

نکته مهم این که تمام سایت های که از CMS های آماده استفاده می کنند قاعده امنیت بین تمام آن سایت ها مشابه می باشد یعنی فرض کنید اگر 1000 سایت با وردپرس طراحی شده باشد و یک نفر در یک گوشه از دنیا بتواند یکی از این سایت ها را هک بکند به راحتی می تواند آن 999 سایت دیگر را هم با همان روش هک بکند به دلیل مشترک بودن نکات امنیتی در بین همه آن سایت ها , اما اگر سایت شما توسط یک گروه برنامه نویس ویژه شما طراحی شده باشد نکات امنیتی سایت شما مختص به سایت خود شما می باشد و هک کردنش بسیار مشکل تر است.

اصولا قیمت سایت هایی که با CMS های آماده طراحی سایت اصفهان می شود پایین تر است و لی بعضی از افراد همین سایت ها را با قیمت های طراحی با کد نویسی ارائه می کنند.!

اگر نمی توانید تشخیص دهید سایت طراحی شده با استفاده از چه تکنولوژی می باشد با ما تماس بگیرید.

ما به عنوان فعال در عرصه طراحی سایت در اصفهان و دیگر شهرهای کشور پایه و اساس کار خود را بر طراحی سایت از پایه با کدنویسی قرار داده ایم و در نهایت پنل کاربری که در اختیار کارفرما می گذاریم پنلی می باشد که توسط تیم فنی خودمان طراحی شده است و متناسب با هر سایت کانفیگ می گردد و از گیج شدن کاربربه شدت جلو گیری می کند و در نهایت از امنیت بالاتری هم برخوردار می باشد.

اصفهان پیامک بازدید : 26 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تکنولوژی طراحی وب سایت اصفهان

مهمترین بخش از یک طراحی , تکنولوژی های استفاده شونده توسط طراح می باشد که بر نتیجه نهایی تاثییر بسیار زیادی خواهد داشت در نتیجه شما باید اطلاعات حداقلی در مورد تکنولوژی های طراحی وب سایت در اصفهانداشته باشید.

قبلا هم گفته بودم که هنگامی که با شرکت های برنامه نویسی مختلف در مورد طراحی سایت خود برخورد می کنید قیمت های مختلفی جهت طراحی سایت می شنوید.

مهمترین گزینه در تعیین قیمت وب سایت

از cms های آماده استفاده می کنند و یا سایت را با کد نویسی از پایه ایجاد می کنند.

خیلی از شرکت ها با استفاده از cms های موجود از قبیل وردپرس ویا جوملا و .... سایت شما را طراحی می کنند که از جمله معایب آن می توان به پنل مدیریت شلوغ و گیج کننده آن برای صاحبان سایت نام برد و همچنین سایت شما اسیر قواعد تعیین شده توسط CMS استفاده شده می باشد.

اصفهان پیامک بازدید : 22 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

بهینه سازی سایت در اصفهان

پیشتازان صفرویک به عنوان مجری طراحی سایت در اصفهان و همچنین بهینه سازی سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور مفتخریم که بتوانیم در ضمینه سئو سایت (بهینه سازی) شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل همراهی نماییم.

 

مشاوره رایگان:03133677100

اصفهان پیامک بازدید : 26 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

مبنای کار ما در کسب و کارمان صداقت و مشتری مداری می باشد , به زبان ساده بگویم مبنای کار ما این نیست که با چرب زبانی و ... پروژه جذب نماییم , مبنای جذب پروژه توانایی و تخصص می باشد.

به نظر ما قبل از عقد قرار داد با ما ابتدا اقدامات زیر را انجام دهید.

1- ابتدا نمونه کارها را مشاهده نمایید.

2- سپس در یک جلسه سایت خود را برای ما توضیح دهید تا تعیین قیمت گردد.

3- ما را با سایر همکاران مقایسه کنید.

4-در نهایت در صورت تمایل اقدام به عقد قرار داد کنید.

اصفهان پیامک بازدید : 28 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

خدمات ارائه شده توسط ما به مشتریان طراحی سایت اصفهان پیامک

1- طراحی تخصصی قالب  اصفهان وب سایت متناسب با نیازهای شما. لازم ذکر است تمامی قالب های طراحی شده توسط ما ریسپانسیو (یعنی اگر وب سایت را از طریق مرورگر تب لت و یا موبایل ببینیم قالب سایت خودش را با مرورگر تطبیق می دهید) می باشد.

2- تهیه رایگان هاست ویندوز برای وب سایت شما(میزان حجم هاست متناسب با وب سایت شما متغیر خواهد بود)

3- تهیه دامین وب سایت(منظور از دامین همان نام وب سایت می باشد)

4- آموزش رایگان وب سایت

5- پشتیبانی وب سایت شما (یکسال اول رایگان)

6- ارائه پنل ارسال اس ام اس اصفهان به عنوان هدیه


تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 842
  • بازدید کلی : 3,479