loading...
سئو و طراحی سایت
آخرین ارسال های انجمن
اصفهان پیامک بازدید : 32 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

طراحی سایت واکنش گرا ,طراحی ریسپانسیو سایت(Responsive)

در این مقاله قصد داریم به اهمیت سایت های واکنش گرا و یا به عبارتی Responsive  (ریسپانسیو) بپردازیم.

منظور از ریسپانسیو بودن سایت این می باشد که سایت شما در تمام دستگاههای نمایش از قبیل تبلت,موبایل و لپ تاب و.... متناسب با همان دستگاه نمایش داده شود.به عنوان مثال اگر شما وب سایتی را بر روی موبایل خود دیدن کنید در صورتی که نیاز باشد برای دیدن یک قسمتی از وب سایت zoom کنید.طبیعتا این سایت با موبایل شما سازگاری ندارد و به عبارتی ریسپانسیو نیست!

به وب سایتی ریسپانسیو گفته می شود که به عنوان مثال هنگام مشاهده بر روی تبلت و یا موبایل ساختار آن متناسب با آن دستگاه (موبایل تبلت) تغییر کند در واقع اجزا آن متحرک باشد (اجزا شناور باشند) مثل منوها و ...

 

 

مزایای یک وب سایت ریسپانسیو:

 

این که وب سایت ریسپانسیو باشد را می توان به طور کلی از دو جهت بررسی نمود یکی کاربرپسند بودن و دیگری از جهت سئو سایت.

از لحاظ کاربر پسند بودن می توان گفت کاربر شما راحتر می تواند در دستگاه های دیگر سایت شما را ببیند و ارتباط برقرار کند و همچنین برای یافتن بخشی خاص از سایت راحتر می تواند عمل بکند.

 

 

ریسپانسیو سایت و ارتباط آن بر سئوی سایت:

از لحاظ سئو, ریسپانسیو بودن قالب وب سایت برای موتور های جستجو به ویژه گوگل اهمیت خاصی دارد.از دو سال پیش رفته رفته اهمیت این موضوع زیاد شد تااین که در سال 20166 گوگل از آن به عنوان یک پارامتر جدی و مهم یاد می کند.

به عنوان نکته پایانی , اگر وب سایت شما دارای نسخه ی اندروید و یا ios می باشد و در هنگام لود وب سایت پیغامی مبنی بر این که که کاربر را تشویق  به دانلود نسخه موبایل بکنید این نکته به ضرر سئو سایت شما خواهد بود و به گوگل میفهماند که قالب سایت شما ریسپانسیو نیست(در حالت کلی از نمایش چنین پیغامی خودداری نمایید حتی اگر قالب سایت ریسپانسیو باشد.).

البته ناگفته نماند که نسخه اندروید و ios  خیلی خوبه اما لینک دانلود این اپلیکیشن باید در مکان مناسب قرار گیرد.

در نهایت اعلام می کنم اصفهان پیامک فعال در حوزه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آماده ارائه مشاوره به  شما دوستان گرامی می باشد .

 

اصفهان پیامک بازدید : 23 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

طراحی سایت شرکتی

در دنیای کسب و کار امروزی تبلیغات حرف اول را برای بقای یک شرکت و یا یک صنعت خاص می زند.لذا داشتن یک وب سایت ایده آل در جهت حضور شما در فضای مجازی جهت معرفی و اطلاع رسانی در باب محصولات و خدمات شرکت شما می تواند تاثیر گذار باشد.اما توجه به این نکته هم فراموش نباید گردد که صرف داشتن یک وب سایت نمی تواند در کسب و کار شما تاثیری داشته باشد!چرا که عموم افراد برای مشاهده وب سایت شما باید نام وب سایت را به طور دقیق داشته باشند,این کار هم امری نشدنی می باشد.اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد و تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده که برای این مشکل راهکاری پیدا شود!

 

 

چندی پیش از طرف یک شرکت صنعتی جهت طراحی سایت با بنده تماس گرفته شد و توضیحات کلی در رابطه با طراحی سایت را ارائه نمودم,اما در تماس بعدی شور و حال اولیه را نداشتند و مسئول مربوطه شرکت اعلام کرد که ما به دنبال افزایش در آمد خود از طریق سایت هستیم ولی از همکاران خو که قبلا طراحی سایت انجام داده اند تحقیق کردیم و آنها اعلام کردند که از طریق سایت نتوانسته اندافزایش درآمد بدهند! من در پاسخ گفتم همکارانتان درست می گویند اما آنها از یک اقدام برای سایت خود قافل بوده اند و آن چیزی نیست جز سئو سایت یا به عبارتی بهینه کردن سایت خود بر روی یکسری کلمات کلیدی.در مقالات قبلی به طور مفصل در مورد سئو سایت بحث کرده ایم اما این جا به طور خلاصه می گویم هر شرکتی پس از طراحی سایت باید یکسری کلمات کلیدی مرتبط با کار خود را انتخاب نماید و سایت شرکت خود را بر روی آن عبارات سئو بکند.آن موقع به طور قطع وب سایت آنها به سود زایی می رسد و از حیاط خلوت خارج می گردد و تمام افراد با جستجوی کلمات کلیدی که سایت شما بر روی آنها سئو شده است از طریق موتور جستجو(گوگل) وارد سایت شما می شوند.

هرگز این را فراموش نکنید که امروزه همه افرادی که با نت سروکار دارند قطعا مواردی که به دنبال آن هستند را از طریق موتور جستجو (معروفترین آن گوگل) پیگیری می کنند پس لازمه یک شرکت جهت رقابت داشتن یک وب سایت ایده آل و بهینه سازی (سئو) شده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت پیشنهاد می کنیم مقالات دسته سئو و بهینه سازی و همچنین طراحی سایت را مطالعه نمایید.

در نهایت اعلام می کنم اصفهان پیامک فعال در حوزه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آماده ارائه مشاوره به شما دوستان گرامی می باشد .

 

اصفهان پیامک بازدید : 34 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

آیا کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد (بخش دوم)؟

در مقاله مقالات قبل موضوعی را مطرح کردیم با عنوان آیا کسب و کار شما نیاز به وب سایت دارد(بخش اول)؟و در آن مقاله به سوالات و دلایلی مطرح شد که دلیل وجود یک وبسایت در دنیای امروز را مطرح می کند ، حال در این مقاله می خواهیم به ادامه دلایل نیاز به وب سایت در حوضه کاری شما بپردازیم تا با اهمیت و جایگاه وبسایت و مزایای آن در این دوره دست پیدا کنیم.

\"دلایل

در مقاله قبل به 4 مورد از دلایل پرداختیم حال به ادامه دلایل می پردازیم:

   5_  یک وب سایت دامنه فروش شما را وسیع تر می کند:

امروزه به دلیل پیشترفت تکنولوژی و عرصه ارتباطات و اینترنت و تبلیغات ، خرید و فروش بسیاری از اقلام نیز از طریق اینترنت و دنیای مجازی صورت می گیرد حال شما با ایجاد یک وبسایت این امکان را فراهم خواهید نمود که هزاران مخاطب در هر جای دنیا به سایت شما دسترسی پیدا کنند و از محصولات شما بازدید نمایند.

   6_ با راه اندازی وب سایت در زمان صزفه جویی نمایید:

معرفی محصولات خود جهت فروش از راه های تلفنی ، تولید بروشور ، کاتالوگ،و بازاریابی حضوری یا بخش تراکت و... کار دشوار و پر هزینه و زمان بری خواهد بود در نتیجه با داشتن یک وب سایت شما این امکان را فراهم می نمایید تا با به روز کردن اطلاعات وب سایت خود مشتریان  را با محصولات خود اشنا نموده و در نتیجه در وقت صرفه جویی نمایید

   7_ وب سایت ، مکانی جهت نشان دادن توانایی هاست:

مهم نیس شما در جایگاه یک شرکت باشد یا سازمان یا دفتر کوچک و یا فرد حقیقی باشید یک وب سایت با قرار گیری نمونه کار های شما و عکس های محصولات و رزومه کاری از شما و گروه تان سبب شده تا مشتریان قبلی و جدید شما نسبت به شما حس بهتری دست پیدا کنند و رضایت مندی قابل توجهی از شما داشته باشند و این سبب شده تا ارزش کار شما بالاتر نشان داده شود.

   8_ یک وب سایت می تواند بهترین معرف محصولات شما باشد:

بی دریغ می توان عنوان کرد یک وب سایت بهترین راه حل جهت معرفی محصولات خواهد بود چرا که شما با فضایی که در دست داریدمی توانید محصولات خود را نمایش داده ، اطلاعات کلی و جزیی و معرفی خصوصیات و ویژگی های محصول خود تعریف نمایید، مقالات علمی ایجاد نمایید و محصولات خود را با یک دیگر مقایسه کنید این عوامل باعث شده تا مشتری نسبت به خرید و انتخاب خود بهترین انتخاب را در کمترین زمان انجام دهد.

   9_ معرفی خودتان به دنیا:

تنها با داشت یک سایت این امکان را دارا می شوید تا اطلاعات  و نجربیات خود را به گوش مردم سراسر دنیا برسانید و خودتان را در ذهن ها هک کنید مسلما داشتن یک ایمیل کاری یک اعتبار برای شما خواهد داشت حال آنکه آن ایمیل تخت سایت باشد یعنی شما با داشتن سایت http://my-name.ir و با ارسال نامه  هایی از آدرس ایمیل تحت سایت یعنی info@my-name.ir  باعث تاثیر گذاری بیشتری نسبت به اکانت های ایمیل دیگر همچون یاهو و جیمیل می شوید و اسم سایت شما نیز انتشار پیدا خواهد کرد.

 

اصفهان پیامک به عنوان مجری طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان در صدد است تا در عرصه طراحی و تولید و بازاریابی اینترنتی شما را  یاری نماید 

اصفهان پیامک بازدید : 27 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

نرم افزار B2B چیست؟

نرم افزار B2B نرم افزاری می باشد که امکان تبادلات تجاری بین کسب و کارهای مختلف را بصورت آنلاین فراهم می کند.نرم افزارB2B  در واقع یک وب سایت و یا یک اپلیکیشن موبایل می تواند باشد که از طریق آن کسب و کارها و بنگاهای تجاری دیگر باعضویت در آن به معرفی فعالیت ها و محصولات خود می پردازند.

نرم افزار B2B

چگونه می توانیم از طریق نرم افزار B2B کسب در آمد کنیم؟

بدیهی است جهت این که بنگاهای تجاری بتوانند در نرم افزار ما اطلاعات کسب و کار خود را به صورت عمومی انتشار دهند نیاز به عضویت در وب سایت و یا اپلیکیشن ما دارند,می توان تدبیری اندیشید که کاربران هنگام عضویت ملزم به پرداخت حق عضویت به صورت ماهانه و یا سالانه باشند.

نرم افزارB2B  ارائه شده توسط گروه نرم افزاری اصفهان پیامک به هیچ وجه ترجمه و یا کپی از نرم افزارهای B2B آماده نمی باشد و کل نرم افزار به صورت اختصاصی توسط کارشناسان اصفهان پیامک طراحی و پیاده سازی شده است.یکی از امتیازات مهم این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزار ها قابلیت توسعه آن می باشد به این صورت که اگر امکانی مد نظر شما باشد که در نرم افزار B2B  طراحی شده توسط ما وجود نداشته باشد می توانیم آن را به طور اختصاصی برنامه نویسی نمائیم.

بزودی دموی آنلاین نرم افزار تحت وب B2B طراحی شده توسط اصفهان پیامک را درج خواهیم نمود.

اصفهان پیامک فعال در زمینه تولید و طراحی سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آمادگی خود را برای پیاده سازی ایده های شما اعلام می دارد.

اصفهان پیامک بازدید : 28 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

CMS چیست؟

سیستم مدیریت محتوا و یا همان CMS  چیست؟

اصولا وب سایت ها به دو دسته پویا (Dynamic)  و ایستا(Static) تقسیم می شوند.وب سایت های ایستا همه چیز آن ثابت است و برای ایجاد تغییرات  در  محتوای آن باید در کدهای وب سایت تغییری اعمال نمائیم  و به عبارتی دیگر اگر بخواهیم یک پست جدید در وب سایت درج کنیم باید به فایل کد آن دسترسی داشته باشیم و از درون فایل تغییرات خود را اعمال نماییم, لذا برای انجام چنین تغییراتی داشتن دانش کد نویسی لازم می باشد که این کار  برای  همه میسر نیست!

 

اما دسته دوم وب سایت های پویا هستند که در واقع برای اعمال تغییرات در محتوای وب سایت نیازی به دسترسی به فایل های کد و داشتن دانش برنامه نویسی نمی باشد.لذا شرکت طراحی سایت مورد نظر شما یک محیطی را برای شما ایجاد می کند تا از آن طریق کلیه امکانات وب سایت خود را مدیریت نمایید.

حال با توجه به تعاریف بالا می توانیم CMS  و یا سیستم مدیریت محتوا را بدین شکل تعریف نماییم:

مدیران وب سایت ها برای ایجاد تغییرات در اجزای وب سایت نظیر (منوها, صفحات فوتر و ...) نیاز به یک پنل مدیریت ویا به عبارتی سیستم مدیریت محتوا(CMSدارند.

CMS ها انواع مختلفی دارند که به طور کلی به دو دسته CMS های اختصاصی و عمومی تقسیم می شوند.

CMS های عمومی مانند جوملا,ورد پرس و ... می باشند که مزایا و معایب خود را دارند که بحث در مورد مزایا و معایب آنها در حوصله این مقاله نمی باشد!

اما CMS های اختصاصی به دلیل این که مختص وب سایت خودتان نوشته شده است نسبت به سایر CMS ها برتری هایی دارند که برخی از آنها عبارتند از:

سادگی کار کردن,امنیت وب سایت ,عدم وجود گزینه های اضافی و گیج کننده,سرعت لود بالاتر

تیم برنامه نویسی اصفهان پیامک فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان جهت رفاه حال کلیه کاربران و همچنین بازخورد بیشتر از وب سایت خود به هیچ عنوان از CMSهای آماده در طراحی های خود استفاده نمی کند و برای هر وب سایت CMS اختصاصی برای آن طراحی و برنامه نویسی می نماید.

برخی از ویژگی هایCMSاختصاصی طراحی شده توسط تیم طراحی سایت اصفهان پیامک

1- ماژول مدیریت منو(بی نهایت منو n سطحی)

2- ماژول ایجاد اسلایدر(انواع اسلایدرهای تصویر به انتخاب کاربر)

3-ماژول مدیریت مقالات

4-ماژول فروشگاه ساز با قابلیت درگاه پرداخت

5-ماژول مدیریت فوتر و...

شما کاربران گرامی می توانید کلیه سوالات خود در زمینه طراحی سایت و سئو سایت را با ما در میان گذاشته و جهت ارتقا موقعیت کسب و کار خود در فضای مجازی استفاده نمایید

اصفهان پیامک بازدید : 29 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

چه عواملی باعث می گردد تا کاربران ازطراحی وب سایت شما خارج می شوند؟

 

1- سرعت بارگذاری بالای وب سایت

سرعت بارگذاری وب سایت

 

تاخیر در لود وب سایت یکی از عوامل مهمی می باشد که ممکن است باعث شود قبل از لود کامل وب سایت کاربر از دیدن وب سایت منصرف شود و از وب سایت خارج شود!

به نتایج تحقیق زیر توجه نمایید:

47 درصد از کاربران انتظار دارند یک صفحه وب در 2 ثانیه لود گردد.

40 در صد از کاربران سایتی که بارگذاری آن بیش از 3 ثانیه طول بکشد از دیدن آن منصرف می شوند.

با توجه به موارد فوق به اهمیت سرعت بارگذاری وب سایت پی می بریم.همان طور که مشخص است سرعت لود وب سایت به حجم وب سایت و همچنین کیفیت سرور بستگی دارد.

راهکارهای پیشنهادی جهت کاهش حجم وب سایت:

- فشرده سازی کلیه فایل های css , js

- کاهش حجم تصاویر استفاده شده در وب سایت

- کاهش تعداد دفعات درخواست (Request)  برای لود وب سایت (این کار با کم کردن تعداد فایل های  cssو js مقدور خواهد بود)

- فعالسازی قابلیت gzip بر روی سرور خود

- و ...

2- استفاده از پلاگین های منسوخ شده

استفاده از پلاگین های منسوخ شده یکی دیگر از عوامل خروج کاربران  از وب سایت شما می باشد به عنوان مثال استفاده از  فلش در وب سایت ! استفاده از فلش بدلیل اینکه جهت نمایش باید افزونه flash  بر روی مرورگر نصب باشد کاربران دلخوشی از آن ندارند و علاوه بر آن برای سئو وب سایت هم مضر است(گوگل هم حتی با استفاده از فلش در وب سایت مخالف هستش!)

3- ثبت نام پیچیده جهت دریافت خدمات

ثبت اطلاعات کاربران برای اطلاع رسانی های بعدی و اینکه بتوانیم کاربران را دوباره به وب سایت برگردانیم فکر خوبی است اما مراقب باشید اکثر کاربران از ثبت نام در وب سایت ها خوششان نمی آید و دوست دارند خیلی سریع خدمات را دریافت کنند.

لذا اگر تمایل دارید کاربران در وب سایت شما ثبت نام بکنند از ثبت نام های طولانی و دریافت اطلاعات به درد نخور خودداری نمایید! به اصطلاح ثبت نام سریع و آسان باشد(یک ایمیل و پسور کافی است)

3- گرافیک و ظاهر مناسب

طراحی گرافیک وب سایت

این که ظاهر مناسب و شکل وب سایت بر ماندگاری کاربر تاثیر دارد برکسی پوشیده نیست! لذا پس شما موارد زیر را در طراحی ظاهر سایت خود در نظر بگیرید.

-  از فونت های ریز و یا خیلی درشت استفاده نکنید .

-  دقت کنید رنگ فونت با پس زمینه یکسان ویا نزدیک به هم نباشد.

- رنگ و لعاب سایت خود را همواره با توجه به نوع کاربران خود انتخاب نمایید و همیشه مسئله روان شناسی رنگ ها را مد نظر قرار دهید.

برای اینکه به اهمیت ظاهر وب سایت پی ببرید به نتایج تحقیق زیر توجه نمایید.

طی یک تحقیق سایت های مختلف با یک نوع محتوای علمی را به کاربران متعددی نشان دادند و درنهایت مشخص شد که بین میزان قابل اعتماد بودن مطالب سایت و ظاهر گرافیکی آن 94 در صد همبستگی وجود دارد.

با توجه به تحقیقات  فوق مشخص می شود که ظاهر یک وب سایت مهم است! اگر از طراحی ظاهر وب سایت شما چند سالی است که می گذرد بهتر است یک تغییری در آن بدهید و مجددا یک قالب ریسپانسیو و شکیل طراحی نمایید در این زمینه می توانید با اصفهان پیامک فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور همکاری نمایید.

4- پخش خودکار موسیقی و یا ویدئو

پخش خودکار موسیقی و یا ویدئو

پخش خودکار صدا و یا ویدئو در وب سایت یکی از مسائل آزار دهنده کاربران  می باشد . فرض کنید یک کاربر از وب سایت شما ساعت 2 نیمه شب بازدید می کند و یکباره صدای بلندی شروع به پخش کردن بشود! به نظر شما چه حالتی به کاربر دست می دهد؟!

اصلا فراموش می کند برای دنبال کردن چه موضوعی وارد وب سایت شما شده است و فقط دنبال دکمه متوقف کردن پخش می گردد.

بهتر است اگر ویدئو و یا صدای قرار پخش گردد به انتخاب کاربر پخش شود و از Auto Play  بودن آن جدا خودداری نمایید.

5- ریسپانسیو بودن وب سایت (Responsive)

در رابطه با اهمیت سایت های ریسپانسیو در مقاله جدا قبلا توضیحاتی مفصل ارائه کردیم, اما اینجا هم به صورت مختصر توضیحاتی ارائه می کنیم. به طور خلاصه وب سایتی ریسپانسیو می باشد که در هر نوع  دستگاه از قبیل موبایل , تبلت , و یا لب تاپ متناسب با آن دستگاه نمایش داده می شود و  اسکرول افقی نمی خورد

این اواخر گوگل به این موضوع  اهمیت زیادی می دهد و به آن mobile-friendly می گوید لذا هنگام ایندکس کردن صفحات ,وب سایت هایmobile-friendly در اولویت می باشد.

اگر هنوز وب سایت شما ریسپانسیو نیست دست به کار شوید و قالب وب سایت خود را تغییر بدهید ! اگر نگران داده ها و مطالب فعلی وب سایت خود هستید که مبادا از دست برود و یا اینکه سئو وب سایت شما ضرر ببیند با اصفهان پیامک فعال در زمینه طراحی سایت در اصفهان و همچنین سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور تماس بگیرید.

اصفهان پیامک بازدید : 27 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

طراحی حرفه ای و اختصاصی سایت در اصفهان

همان طور که در مقالات قبلی هم بیان کردیم طراحی وب سایت به دو صورت می باشد یکی با استفاده از cms های آماده(سیستم های مدیریت محتوا)  نظیر وردپرس و جوملا و ... و همچنین استفاده از یک طراحی اختصاصی متناسب با نیازمندیهای خود. بسیاری از شرکت های طراحی سایت در اصفهان با استفاده از cms  های  آماده طراحی سایت انجام می دهند که این به خودی خود هیچ عیبی ندارد اما عیب این cms ها زمانی مشخص می شود می گردد که بخواهید تغییرات بنیادین انجام دهید و همچنین اعمال ماژولها ایی که در حیطه سیستم تعریف نشده است!

اما اگر یک طراحی اختصاصی داشته باشید در آینده هیچ نگرانی از بابت تغییرات در وب سایت خود ندارید(حتی اگر بخواهید یک اتوماسیون اداری تحت وب هم به آن اضافه کنید شدنی است!)

یکی دیگر از مسائل مهم امنیت وب سایت می باشد

 هنگامی که از سیستم های مدیریت محتوا آماده استفاده می کنید باید حتما با هر دفعه آپدیت این (سیستم های مدیریت محتوا اماده) cms ها شماهمcmsخود را آپدیت نمایید مگرنه در معرض خطرات امنیتی می باشید. اما اگر از یک وب سایت اختصاصی  استفاده نمایید و طراح سایت شما در ابتدا تمام  نکات و ملاحظات امنیتی را انجام دهد دیگر نباید نگران وب سایت خودتان باشید

مسئله بعدی بهینه بودن وب سایت جهت سئو می باشد!

اصولا در وب سایت های اختصاصی  به دلیل دسترسی مستقیم به کلیه قسمت های وب سایت رعایت کلیه نکات بهینه سازی جهت سئو راحتر می باشد و در کل سئو سایت اختصاصی راحتر وسریعتر می باشد این در صورتی است که سیستم های مدیریت محتوا اماده در این حوزه ضعیف عمل کرده اند.این  مشکل در جوملا بیشتر و در ورد پرس کمتر دیده شده است.

مسئله بعدی هزینه طراحی می باشد اصولا طراحی اختصاصی وب سایت هزینه بالاتری را می طلبد اما این در صورتی می باشد که بسیاری از شرکت ها به دلیل گوناگون (از جمله بی اطلاعی کارفرما) هزینه های بالاتراز طراحی احتصاصی را از کارفرما می گیرند!

در کل طراحی اختصاصی وب سایت بیان گر فعالیت جدی تر یک شرکت و یا یک مجموعه نسبت به سایر رقبا خود و همچنین نمایانگر منزلت و وجهه کاری شما می باشد و تاثیر مستقیمی بر درآمد شما خواهد داشت!

هدف ما تنها طراحی یک وب سایت برای شما نمی باشد بلکه تبدیل کردن وب سایت شما به یک منبع در آمد می باشد, در اصفهان پیامک کلیه وب سایت ها به صورت اختصاصی طراحی می گردند و علاوه بر آن تمام برنامه نویس های ما با تمام نکات سئو سایتکامل تسلط دارند!

در صورت نیاز به مشاوره در زمینه پیاده سازی وب سایت خود با ما تماس بگیرید!

تلفن:32252956-031

اصفهان پیامک بازدید : 33 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

طراحی حرفه ای سایت با ASP.NET

مبحث انتخاب تکنولوژی طراحی سایت یک مبحث مفصل , پیچیده و گاهی هم همراه با اغراق در مورد بعضی از تکنولوژی ها می باشد.در این مقاله قصد داریم در مورد طراحی سایت با ASP.NET  و سایر تکنولوژی های مشابه یک بررسی را داشته باشیم.

هنگامی که CMS های موجود در بازار نیازهای شما را جهت طراحی سایت رفع نمی کند باید یک طراحی اختصاصی داشته باشیم لذابرای یک طراحی اختصاصی سایت نیاز است تا از یک زیان و یا تکنولوژی جهت طراحی سایت استفاده نماییم که یکی از این تکنولوژی ها ASP.NET می باشد.

خیلی قصد ورود به مسائل فنی در معرفی تکنولوژی ASP.NET را نداریم. ASP.NET محصول شرکت ماکروسافت می باشد.

از آنجا که بسیاری ASP.NET را یک زبان برنامه نویسی وب می دانند خوب است بدانید که ASP.NET به هیچ وجه یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک تکنولوژی قدرتمند در طراحی سایت می باشد که قادر است از هرکدام زبان های برنامه نویسی دات نت (.NET)  استفاده کند, زبان های برنامه نویسی دات نت عبارتند از (C#,F#,VBو...)

هاست مورد نیاز:

وب سایت هایی که با استفاده از تکنولوژی ASP.NET طراحی می گردند نیاز به هاست ویندوزی دارند و همچنین وب سرور (IIS) استفاده می کند که در مقالات بعدی در مورد وب سرور توضیحاتی خواهیم داد.

انواع ASP.NET

ASP.NET حالت های (mode) مختلفی دارد که از جمله معروفترین آنها عبارتند از ASP.NET(webforms) و همچنین ASP.NET(MVC) می باشد.

بعد از ارائه ASP.NET(webforms) شاهد بروز مشکلاتی از جمله مهمترین آنها سنگینی سایت ها بدلیل وجود صدها کیلو ViewState بود وعلاوه بر آن کنترلی بر خروجی HTML  تولید شده وجود نداشت(اینها برخی از مشکلات هستند که قصد بررسی فنی آنها را نداریم)

بعد از بروز این مشکلات ماکروسافت تصمیم به ارائه نسخه جدیدتر و یا در واقع یک حالت (mode) جدید گرفت.نسخه جدید آن از مدل برنامه نویسیMVC (model,view,controller)  پیروی می کرد لذا به آن (MVC)    ASP.NET می گویند. ASP.NET(MVC) هیچ یک از مشکلات نسخه های قبلی ASP.NET را ندارد و دارای انعطاف پذیری  بسیار بالایی می باشد و در حال حاضر بسیاری از نرم افزار های حرفه ای و سنگین در سرتاسر دنیا با  این تکنولوژی پیاده سازی شده اند.

 

توضیح  در مورد ویژگی های جدید ASP.NET(MVC) در مقوله این مقاله نمی گنجد اما این را بدانید که MVC یک مدل جدید و پیشرفته در پیاده  سازی نرم افزاری می باشد.

تیم برنامه نویسی ما مسلط بر تکنولوژی ASP.NET (MVC) می باشد و تمامی فازهای برنامه نویسی ما با استفاده از همین تکنولوژی انجام می گردد و علاوه بر آن کلیه برنامه نویس های ما با اصول سئو سایت و بازار یابی اینترنتی آشنایی دارند.

اصفهان پیامک به عنوان یکی از فعالترین گروه طراحی سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور آماده است تا شما عزیزان را در انتخاب روش و تکنولوژی انتخابی جهت پیاده سازی وب سایت شما راهنمایی کند.(سالها تجربه ما در اختیار شماست! )

اصفهان پیامک بازدید : 30 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

نرخ پرش چیست (Bounce Rate)و چه تاثیری بر روی سئو سایت دارد؟

منظور از نرخ پرش ورود کاربر به صفحه ایی از سایت شما می باشد که بدون بازدید از صفحه دیگر و همچنین عدم خواندن مطالب همان صفحه به طور کامل و از سایت شما خارج شود(به طور خلاصه خروج سریع کاربر از سایت را نرخ پرش می گویند که با عددی بین 0 تا 100 تعریف می گردد و هرچه این عدد بالاتر باشد بدتر است)

 

میزان فرار یا بانس ریت

 

گوگل چگونه متوجه خروج کاربر از سایت ما می شود؟

تصور کنید که یک کاربر عبارت طراحی سایت در اصفهان را جستجو می کند و پس از آن وارد یک سایتی می شود اگر کاربر پس از ورود به این صفحه  بر روی دکمه backمرورگر کلیک نماید و بروی یکی دیگر از نتایج جستجو کلیک کند گوگل متوجه می شود که مطالب سایت شما با کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربر همخوانی ندارد به این نکته توجه داشته باشید که حتما قرار نیست کاربر back بزند ممکن است کاربر سایت را بر روی یک Tab جدید از مرورگر خود بازکرده باشد که در این حالت اگر کاربر مجددا بر روی یکی دیگر از نتایج جستجو کلیک کند همان تاثیر back  زدن را دارد.

نرخ پرش(میزان فرار کاربر) یکی از عواملی می باشد که برای سئو سایت و یا همان بهینه سازی سایت موثر خواهد بود و گوگل به آن اهمیت می دهد و در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد داشت.

 

چگونه می توانیم از نرخ پرش (فرار کاربر) جلوگیری نماییم؟

1- از نوشتن مطالب تکراری و کلیشه ایی که همه جا هست جدا خودداری نمایید.(هم کاربر را فراری می دهد و هم گوگل بر روی مطالب کپی و تکراری بسیار حساس هستند و امتیاز منفی به سایت شما می دهد)

2- پاراگراف اول تعیین کننده است.(کاربر با خواندن همان چند خط اول مطالب شما تصمیم می گیرد که ادامه مطلب را بخواند یا خیر؟)

3- از عنواین جذاب و واضح برای مطالب خود استفاده نمایید.

4- در بین متن از تصاویر جذاب و کاربر پسند استفاده نمایید.

5- سرعت سایت بسیار مهم است (اگر سایت شما دیر لود بشود امکان دارد کاربر اصلا به سایت شما توجه نکند و قبل از لود کامل صفحه سایت را ترک کند!)

6- از استفاده Flash  در سایت خود داری نمایید.(این مورد علاوه بر این که بر نرخ پرش تاثیر دارد تاثیرات منفی دیگر هم  بر روی سئو سایت شما خواهد داشت)

7- در بین متن خود به صفحات دیگر وب سایت خودتان لینک بدهید و کاربران را تشویق به ماندن و خواندن مطالب وب سایت خود نمایید.

موارد ذکر شده بخش مهمی از عوامل تاثیر گذار در نرخ پرش می باشند.در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می توانید با اصفهان پیامک فعال در حوزه سئو سایت در اصفهان و دیگر نقاط کشور تماس حاصل فرمایید.

 

اصفهان پیامک بازدید : 33 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

 

چرا SEO  مهم است ؟

در زیر برخی از موارد مهم که باعث رقابت و سئو سایت ها می شود عنوان می کنیم:

   الف) در صد عظیمی از کاربران اینترنت برای پیدا کردن محصول و هدف خود از موتور های جستجو استفاده می کنند پس چه خوب است در بین

         رده های اولیه قرار بگیرید. 

     ب) حدود  70 درصد معاملات آنلاین به وسیله موتور های جستجو همچون گوگل آغاز می شود.

     ج) تمام یا اکثر سایت هایی که در اینترنت وجود دارند رقابت آن ها بر سر پول بوده اما کسر کمی از آن ها در نتایج گوگل دیده می شوند

     د) تحقیقات نشان داده جستجو های انجام گرفته شده در موتورهای جستجو در کشور انگلستان روزانه به بیش از 250 میلیون سرچ می رسد ، و این

        نکته خوبی است که در کشوار های دیگر همچون ایران نیز تعداد سرچ انجام شده در موتور های جستجو بسیار رقم بالا و قابل توجهی هستند.

 

اهداف اصلی سئو سایت

 

اهداف اصلی سئو سایت :

      1- باعث شده وب سایت در عبارات جستجوی مربوط در جایگاه های اولیه قرار بگیرد

      2- در تعداد از بازدید سایت ثاثیر مثبتی ایفا می کند.

      3- باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

      4-سئو سایت اصفهان یکی از شاخه های اصلی بازاریابی اینترنتی بوده و در تبلیغات موثر خواهد بود.

      5- باعث ایجاد برندینگ می شود

      6- باعث افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات می شود

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 839
  • بازدید کلی : 3,476